Administrativní pracovník v oddělení nákupu s němčinou
Siempelkamp CZ s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru obchodu a cestovního ruchu na pozici Administrativní pracovník v oddělení nákupu s němčinou. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením 30 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Střední odborné (vyučen). Místem pracoviště je Siempelkamp CZ s.r.o. - sídlo, okres Hodonín. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 16.1.2023. Další informace Vám poskytne Gabriela Holubíková, , tel.: 770129061, e-mail: gabriela.holubikova@siempelkamp.cz.
Zaměstnavatel:
Siempelkamp CZ s.r.o.
Místo výkonu práce:
Blatnice pod Svatým Antonínkem
Platové ohodnocení:
30 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Pracovní poměr:
Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Poznámka zaměstnavatele
Firma Siempelkamp CZ s.r.o., Blatnice p. Sv. Ant. 893, rozšiřuje NÁKUPNÍ ODDĚLENÍ a hledá nového kolegu na pozici administrativní pracovník v oddělení nákupu (na hlavní pracovní poměr). Podmínkou je znalost německého jazyka na komunikativní úrovni (vhodné i pro absolventy). Nástup možný ihned. Benefity: 13. plat, náborový příspěvek ve výši 10.000,- Kč, dovolená navíc, služební mobilní telefon (i pro soukromé účely), stravenkový paušál (50 Kč/ den), příspěvek na penzijní připojištění (500 Kč / měsíčně), zvýhodněné telefonní tarify (i pro rodinné příslušníky), finanční odměny k životním výročím. Požadujeme: znalost německého jazyka na komunikativní úrovni, samostatnost a spolehlivost. Pracovní náplň: Administrativní práce v nákupu, každodenní komunikace přes e-mail a telefon s německými dodavateli.
První kontakt
Kontaktní osoba: Gabriela Holubíková
Telefon: 770129061
E-mail: gabriela.holubikova@siempelkamp.cz
Referenční číslo ÚP:
17257870722
Poslední aktualizace:
13.1.2023