Administrativní pracovník/ce - pomocný/á účetní
ŠEDOVÁ perfect service, o.p.s. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administrativní pracovník/ce - pomocný/á účetní. Práce na zkrácený úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 28.10.2026 s ohodnocením 14 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je ŠEDOVÁ perfect service, o.p.s., okres Hodonín. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 29.10.2025. Další informace vám poskytne Bc. Kateřina Ostrezy, DiS., tel.: 702007073, e-mail: nabor@sedova.cz.
Poznámka zaměstnavatele
Náplň práce: zadávání dokladů do účetního programu POHODA.
Požadavky: znalost účetního programu POHODA a MS Office (Excel, Word), samostatnost, důslednost, spolehlivost.
Co nabízíme: hlavní pracovní poměr, po roce prodloužení smlouvy, dlouhodobá spolupráce, pravidelná mzda, pružná pracovní doba.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
ŠEDOVÁ perfect service, o.p.s.
Místo výkonu práce:
Rohatec
Platové ohodnocení:
14 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na zkrácený úvazek
Minimální počet hodin týdně:
20
Pracovní poměr:
29.10.2025 – 28.10.2026
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Bc. Kateřina Ostrezy, DiS.
Telefon: 702007073
E-mail: nabor@sedova.cz
Referenční číslo ÚP:
17720350717
Poslední aktualizace:
1. 10. 2025