Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Hodonín / referent/ka realizace zakázek

referent/ka realizace zakázek

Parket koncept s.r.o. nabízí volné pracovní místo na pozici referent/ka realizace zakázek. Práce na zkrácený úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 14 000 do 19 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Parket koncept s.r.o., okres Hodonín. Nástup možný ihned. Další informace Vám poskytne Vilém Haltmar.

Zaměstnavatel: Parket koncept s.r.o.
Místo výkonu práce: Hodonín
Platové ohodnocení: 14 000 – 19 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na zkrácený úvazek
Minimální počet hodin týdně: 20
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Pracoviště: Brněnská 3163/38, 695 01 Hodonín. Nástup dohodou. Baví Vás administrativa a chcete se stát oporou obchodní společnosti?
Do našeho týmu hledáme schopného a výkonného člověka na poloviční úvazek, který bude pomáhat s administrativním vedením skladu. Láká vás zajímavá a samostatná práce a komunikujete rádi s lidmi? Dokážete se soustředit na více věcí najednou a dotahovat věci do konce? Máte smysl pro detail a vnášíte do práce řád a systém? Je pro Vás důležité vidět za sebou dobré výsledky a spokojené klienty? Máte chuť na sobě pracovat a dále se vzdělávat?
Potom čtěte dále…
Výsledkem Vaší práce budou: včas a správně přijaté, zaevidované a potvrzené objednávky od zákazníků, včas a správně vystavené faktury, dodací listy, expediční doklady předané skladníkovi, zajištěná efektivní doprava zboží zákazníkovi, včas a správně připravené podklady pro objednávky zboží a následné přijetí zboží na sklad.
Co bude Vaším denním chlebem: komunikace se zákazníky, dopravci a vnitřní službou - cca 50% času, tvorba dokladů (objednávky, faktury, dodací listy, příjemky, expediční doklady) ve firemním systému Altus Vario.
K tomu, abyste uspěl/a potřebujete: chuť komunikovat, schopnost orientovat se ve velkém množství dat a informací, rychlé a přesné řešení drobných úkolů, znalost MS Office (Outlook, Excel, Word).
Vaší výhodou bude: praktická zkušenost z oblasti administrativy, případně administrativního vedení skladu.
Co u nás můžete očekávat: úvodní zaškolení a podporu ze strany spolupracovníků, pracovní smlouvu na poloviční úvazek s fixní + pohyblivou složkou mzdy dle výsledků. Stravenky.
Oslovila Vás tato nabídka? Pokud ano, zašlete svůj životopis s motivačním dopisem na email: haltmar@parketkoncept.cz

První kontakt

Kontaktní osoba: Vilém Haltmar
Telefon: 518351005
E-mail: haltmar@parketkoncept.cz

Referenční číslo ÚP: 20965100724
Poslední aktualizace: 8.3.2021

Podobné pracovní nabídky

Parket koncept s.r.o. – Hodonín
10.3.2021 · 26 000 – 35 000 Kč
Pekařství Příkaský Petr s.r.o. – Ratíškovice
17.3.2021 · 20 000 – 25 000 Kč
Parket koncept s.r.o. – Hodonín
10.3.2021 · 26 000 – 35 000 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 14.4.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů