Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Hodonín / skladník/ce - referent/ka realizace zakázek

skladník/ce - referent/ka realizace zakázek

Parket koncept s.r.o. nabízí volné pracovní místo na pozici skladník/ce - referent/ka realizace zakázek. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 26 000 do 35 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Parket koncept s.r.o., okres Hodonín. Nástup možný od 1.4.2021. Další informace Vám poskytne Vilém Haltmar.

Zaměstnavatel: Parket koncept s.r.o.
Místo výkonu práce: Hodonín
Platové ohodnocení: 26 000 – 35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Pracoviště: Brněnská 3163/38, 695 01 Hodonín. Láká Vás práce ve skladu a neleknete se vysokého pracovního tempa?
Do našeho týmu hledáme schopného a výkonného člověka, který bude odpovědný hlavně za manipulaci zboží ve skladu.
Láká vás zajímavá a samostatná práce? Dokážete se soustředit na více věcí najednou a dotahovat věci do konce? Máte smysl pro detail a vnášíte do práce řád a systém? Je pro Vás důležité vidět za sebou dobré výsledky a spokojené klienty? Máte chuť na sobě pracovat a dále se vzdělávat?
Výsledkem Vaší práce bude: zkontrolované zboží přijaté na sklad, správně uskladněné a označené, správně a včas vychystané efektivně zabalené kompletní zakázky připravené pro předání zákazníkovi nebo dopravci, zajištěná efektivní doprava zboží zákazníkovi, neustále optimalizovaný plán rozložení skladu, včas a správně přijaté, zaevidované a potvrzené objednávky od zákazníků (v případě nepřítomnosti kolegů), včas a správně vystavené faktury, dodací listy a expediční doklady (v případě nepřítomnosti kolegů).
Co bude Vaším denním chlebem: manipulace se zbožím, komunikace s vnitřní službou, dopravci a zákazníky, tvorba dokladů (objednávky, faktury, dodací listy, příjemky, expediční doklady) ve firemním systému Altus Vario (v případě nepřítomnosti kolegů), optimalizace skladového množství zboží.
K tomu, abyste uspěl/a potřebujete: fyzickou zdatnost (manipulace s balíky podlah a lišt), praxe s řízením VZV, zkoušky na VZV zařídíme, schopnost orientovat se ve velkém množství dat a informací, rychlé a přesné řešení drobných úkolů, znalost MS Office (Outlook, Excel, Word).
Co u nás můžete očekávat: úvodní zaškolení a podporu ze strany spolupracovníků, HPP s fixní + pohyblivou složkou mzdy dle výsledků.
Oslovila Vás tato nabídka? Pokud ano, zašlete svůj životopis s motivačním dopisem na email: haltmar@parketkoncept.cz

První kontakt

Kontaktní osoba: Vilém Haltmar
Telefon: 518351005
E-mail: haltmar@parketkoncept.cz

Referenční číslo ÚP: 20991520711
Poslední aktualizace: 10.3.2021

Podobné pracovní nabídky

Parket koncept s.r.o. – Hodonín
8.3.2021 · 14 000 – 19 000 Kč
Pekařství Příkaský Petr s.r.o. – Ratíškovice
17.3.2021 · 20 000 – 25 000 Kč
Parket koncept s.r.o. – Hodonín
8.3.2021 · 14 000 – 19 000 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 17.4.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů