Specialista back office činností s německým jazykem
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o. nabízí 2 volná pracovní místa v oboru administrativy na pozici Specialista back office činností s německým jazykem. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením 26 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o., okres Hodonín. Pozice je vhodná i pro absolventy, osoby se zdravotním postižením. Nástup možný ihned. Další informace Vám poskytne Lenka Chovančíková, , tel.: , e-mail: lenka.chovancikova@erste-gss.com.
Zaměstnavatel:
Erste Group Shared Services (EGSS), s.r.o.
Místo výkonu práce:
Hodonín
Platové ohodnocení:
26 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Pracovní poměr:
Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Poznámka zaměstnavatele
Hledáme nového kolegu/kolegyni s němčinou do zpracovatelského centra Erste Group Shared Services na pozici Specialista back office.
Máte chuť stát se členem týmu v nadnárodní společnosti, která je součástí finanční skupiny Erste Group? Chcete využít znalost německého jazyka a komunikovat s kolegy z rakouské Erste banky? Baví vás práce s daty? Pokud ano, je pro Vás tato nabídka skvělou příležitostí.
Hledáme posilu s pozitivním přístupem pro zpracování plateb pro Rakousko. Specialisté v tomto týmů zodpovídají za řešení požadavků klientů, jimiž jsou rakouská banka Erste Bank Österrreich a rakouské Sparkasse banky. Cílem je vyřídit všechny tyto požadavky v požadované kvalitě, včas a ke spokojenosti klienta.
Co bude náplní Vaší práce?
o budete zpracovávat požadavky a odpovídat na dotazy od klientů (údaje o odesílateli, účel úhrady, ověřování dalších informací o platbě, dohledávání platebních příkazů, přesměrování účtů,…),
o budete řešit a identifikovat nesrovnalosti spojené s platbami (případné reklamace, nezaúčtované platby, limity na bankovních produktech,…),
o práce v interních systémech a aplikacích, třídění emailů, zapisování dat do statistik, vedení archivace dokumentů,
o komunikace se zákazníky a bankovními poradci v německém jazyce a podpora v případě dotazů.
Jaké jsou požadavky na tuto pracovní pozici?
o pečlivost, spolehlivost, kvalita, bezchybnost a schopnost samostatného úsudku,
o analytické myšlení, orientace na výsledek, upřednostňování priorit, zvládání situací pod tlakem,
o dobré komunikační schopnosti,
o znalost práce na PC a v MS Office 365,
o znalost německého jazyka slovem i písmem na úrovni B1, anglický jazyk výhodou,
o vzdělání/ praxe z oblasti bankovnictví nebo platebního styku výhodou,
o ukončené SŠ s maturitou nebo VŠ vzdělání.
Od nás získáte:
o jistotu a zázemí nadnárodní společnosti,
o kolegy, o které se můžete opřít, a vždy vám rádi poradí,
o kvalitní trénink a zaškolení do procesů provozu.
Zaměstnanecké benefity: 25 dnů dovolené a 5 dnů zdravotního volna, benefit částečně možnost práce z Home Office, plně hrazené stravenky (120 Kč/den), příspěvek 6 000 Kč do Cafeterie (všestranné využití např. platby v lékárnách, slevomat, wellness...), příspěvek na penzijní připojištění ve výši až 2 400 Kč měsíčně, ovocné dny, jazykové kurzy, odměna za doporučení kandidáta.
Kontakt na mail: lenka.chovancikova@erste-gss.com
První kontakt
Kontaktní osoba: Lenka Chovančíková
E-mail: lenka.chovancikova@erste-gss.com
Referenční číslo ÚP:
25800360798
Poslední aktualizace:
26.7.2022