Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Bzenec / administrativní a spisový pracovník, pracovník vztahů k veřejnosti, asistent(ka) samosprávy

administrativní a spisový pracovník, pracovník vztahů k veřejnosti, asistent(ka) samosprávy

Město Bzenec nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici administrativní a spisový pracovník, pracovník vztahů k veřejnosti, asistent(ka) samosprávy. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením 32 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ Bakalářské. Místem pracoviště je Město Bzenec, okres Hodonín. Nástup možný od 10.12.2022. Další informace Vám poskytne Ing. Roman Ostrézí, , tel.: 518 306 413, e-mail: .

Zaměstnavatel: Město Bzenec
Místo výkonu práce: Bzenec
Platové ohodnocení: 32 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Kvalifikační předpoklady: minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou. Uživatelská znalost práce s PC-MS Office, Word, Excel, Outlook, …, internet,
Pracovní náplní je: znalost náležitostí podání a o postupů při vyřizování jednotlivých podání. Komplexní zajišťování spisové služby města Bzenec – přebírání dokumentů, jejich třídění a uložení ve spisovně, práce v elektronickém systému spisové služby. Doručování prostřednictvím datových schránek, předání pošty jednotlivým odborům. Spolupráce při zajišťování spisové služby - podatelna, výpravna písemností. Výhodou znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů v platném znění a vyhlášky č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby. Provádění skartačních řízení – analogových i elektronických.
Požadujeme: výborné komunikační schopnosti a vystupování, výborná odolnost vůči stresu, časová flexibilita. Zdvořilé, příjemné, vstřícné a nekonfliktní vystupování, schopnost týmové práce, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu, administrativní dovednosti, psychická odolnost, přesnost, spolehlivost. Zvládání krizových situací, zájem učit se novým věcem. Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost. Složení zkoušek ZOZ pokud bude v budoucnu zaměstnavatelem požadováno.Praxe v oblasti administrativy. Zkušenost s elektronickou spisovou službou výhodou.
Další požadavky na uchazeče výhodou: praxe výkonu práce ve státní správě. Znalost cizích jazyků. Řidičské oprávnění skupiny B. 1/3
Předpoklady pro výkon funkce: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem s trvalým pobytem na území ČR; věk minimálně 18 let; způsobilost k právním úkonům; občanská a morální bezúhonnost – za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nenahlíží, jakoby nebyla odsouzena; velmi dobré komunikační schopnosti; schopnost týmové práce, je vítána orientace ve vedení správního řízení, orientace v legislativě; praxe v obdobné činnosti.
Výčet dokladů, které zájemce předloží: životopis, který musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení, titul zájemce, datum a místo narození zájemce, státní příslušnost zájemce, místo trvalého pobytu zájemce, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, datum a podpis zájemce, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem nebo čestným prohlášením - pokud doklad o bezúhonnosti domovský stát nevydává; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; přihlášku – příloha č. I. vyhlášeného výběrového řízení.
Přihlášku s požadovanými doklady zájemce doručí v zalepené obálce, označené v levém horním rohu nápisem “ADMINISTRATIVA” buď osobně na podatelnu Městského úřadu Bzenec, nebo poštou na adresu: Městský úřad, náměstí Svobody 73, 696 81 Bzenec, ve lhůtě nejpozději do 14:00 hodin dne 14.12.2022.
Více na www.bzenec.cz

První kontakt

Kontaktní osoba: Ing. Roman Ostrézí
Telefon: 518 306 413

Referenční číslo ÚP: 26479580794
Poslední aktualizace: 25.11.2022

Podobné pracovní nabídky

AMAX, s.r.o. – Hodonín
23.1.2023 · 27 000 – 30 000 Kč
Petr Brázda – Hodonín
16.1.2023 · 140 Kč / hod.
Luděk Šedý – Hodonín
29.12.2022 · 11 000 – 15 000 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 30.1.2023.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů