asitent/ka vedoucí úklidové služby - poloviční úvazek
ŠEDOVÁ clean service, o. p. s. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici asitent/ka vedoucí úklidové služby - poloviční úvazek. Práce na zkrácený úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu určitou do 12.5.2025 s ohodnocením 12 500 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je ŠEDOVÁ clean service, o. p. s. - Hodonín 3, okres Hodonín. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 13.5.2024. Další informace vám poskytne Kateřina Ostrezy, tel.: 702007073, e-mail: personalni@sedova.cz.
Poznámka zaměstnavatele
Pro naši pobočku v Hodoníně hledáme asistentku vedoucí úklidové služby. Jedná se o poloviční úvazek 4 hodiny denně, místo je vyhrazeno pro osobu se zdravotním postižením.
Náplň práce: administrativní práce, vyřizování telefonů, vyřizování na úřadech, rozvoz pracovníků úklidu po Hodoníně a okolí.
Požadavky: komunikační a organizační schopnosti, znalost MS Office (Word, Excel, Internet), aktivní řidič, pracovitost, spolehlivost, samostatnost.
Co nabízíme: práce na pracovní smlouvu s možností prodloužení, dlouhodobá spolupráce, pravidelná mzda, služební telefon, notebook.
Pro domluvení osobní schůzky nejdříve telefonický nebo e-mailový kontakt. Tel. Po-Pá od 8:00 do 13:00 hod.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
ŠEDOVÁ clean service, o. p. s.
Místo výkonu práce:
Hodonín
Platové ohodnocení:
12 500 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na zkrácený úvazek
Minimální počet hodin týdně:
20
Pracovní poměr:
13.5.2024 – 12.5.2025
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Kateřina Ostrezy
Telefon: 702007073
E-mail: personalni@sedova.cz
Referenční číslo ÚP:
29108120744
Poslední aktualizace:
17. 4. 2024