Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Vracov / referent/ka odboru investic

referent/ka odboru investic

Město Vracov nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici referent/ka odboru investic. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 21 710 do 31 820 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Město Vracov, okres Hodonín. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Bc. Helena Bukovská, tel.: 511147311, e-mail: investicni1@mestovracov.cz.

Poznámka zaměstnavatele

Mzda: Platové zařazení se řídí zák. č. 262/2006 Sb. a nařízením vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění - platová třída 9, platový stupeň stanovený zaměstnavatelem v závislosti na počtu let odborné praxe tj. od 21.710,-Kč do 31.820,-Kč.
O nás
Město Vracov hledá nového kolegu na pozici referenta odboru investic. Pokud máte zkušenosti s koordinací stavebních projektů, plánováním a organizací oprav městských budov, a jste připraveni podílet se na zlepšování infrastruktury našeho města, hledáme právě Vás! Jsme ochotni přijmout i čerstvé absolventy, nejlépe ze stavebního oboru, a zaučíme vás.

Co vás čeká
" Komplexní zajišťování oprav městských budov: plánování, organizace a řízení oprav, dohled nad kvalitou provedené práce, koordinace s externími dodavateli.
" Finanční správa: Sestavování a sledování rozpočtu na opravy, vyřizování faktur a plateb.
" Revize technických zařízení: plánování a organizace pravidelných revizí elektrických instalací, hromosvodů a dalších technických zařízení.
" Řízení investičních projektů: zastupování města při investičních akcích, účast na schůzkách s investory, dohled nad realizací a kontrola kvality stavebních prací.
" Příprava a zajišťování projektové dokumentace: spolupráce s projektanty, příprava podkladů pro stavební řízení.
" Kontrola správnosti fakturovaných nákladů: ověřování faktur a srovnávání s rozpočtem.
" Přebírání řádně dokončených staveb: inspekce dokončené stavby, příprava přejímacích protokolů.
" Výběrová řízení: příprava výběrových řízení, hodnocení nabídek, uzavírání smluv s dodavateli.
" Záruční a následný servis: organizace záručních oprav a dohled nad plněním závazků dodavatelů.
Co od vás očekáváme
" Vzdělání ve stavebním oboru (přijímáme i čerstvé absolventy).
" Schopnost plánovat a organizovat technické revize.
" Znalost legislativních požadavků týkajících se stavebních prací výhodou.
" Výborné komunikační a organizační schopnosti.
" Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
" Znalost práce s počítačem (MS Office, internet).
" Řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Co vám nabízíme
" Stabilní pracovní pozici v přátelském kolektivu.
" 25 dní dovolené a 3 sick days.
" Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání.
" Příspěvek na stravování.
" Příspěvek na penzijní připojištění.
" Zvýhodněný mobilní tarif.
Jak probíhá nábor
Proces náboru zahrnuje dvě kola:
1. První kolo - telefonický rozhovor.
2. Druhé kolo - osobní setkání s vedoucím odboru investic a zástupcem města.
Kontakt
Zaujala vás tato pozice? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na email: investicni1@mestovracov.cz. Těšíme se na vaše reakce!
Kontaktní osoba: Bc. Bukovská Helena Telefon: 511 147 311

Informace o pracovním místě

Zaměstnavatel: Město Vracov
Místo výkonu práce: Vracov
Platové ohodnocení: 21 710 – 31 820 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

První kontakt

Kontaktní osoba: Bc. Helena Bukovská
Telefon: 511147311
E-mail: investicni1@mestovracov.cz

Referenční číslo ÚP: 29779860779
Poslední aktualizace: 30. 7. 2024

Podobné pracovní nabídky

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 6. 12. 2024.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů