pomocný administrativní pracovník/ce v obchodě
Luděk Šedý nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici pomocný administrativní pracovník/ce v obchodě. Práce na zkrácený úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením od 10 000 do 15 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Střední odborné (vyučen). Místem pracoviště je Luděk Šedý - Hodonín, okres Hodonín. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Luděk Šedý, e-mail: ukapraaparmy@seznam.cz.
Poznámka zaměstnavatele
Náplní práce jsou z 90% pomocné administrativní práce. Uchazeč/ka musí umět základy práce na PC - práce s MS OFFICE, OpenOffice, práce s obrázky a fotkami, logické myšlení, zodpovědnost a pečlivost. Náplň: jednoduchá obsluha eshopu - kopírování produktů, vepisování do tabulek, vkládání fotografií, úprava textu apod. Není nutná nějaká speciální znalost ani vzdělání, pouze lepší znalost práce na PC. Pracovní doba je 20h/týdně, v případě oboustranné spokojenosti v budoucnu možné zvýšení úvazku. Jsme chráněná dílna, tedy vhodné zejména pro ZTP/ČID. Nutná je ochota učit se novým věcem, flexibilita, logické myšlení a samostatnost. Vážní uchazeči, zašlete prosím životopis a motivační dopis výhradně na mail: ukapraaparmy@seznam.cz. Součástí pohovoru bude test Vašich dovedností na PC. Nechoďte na prodejnu bez předchozí domluvy. Ozveme se jen vybraným uchazečům.
Zasláním životopisu souhlasíte se Zpracováním osobních údajů.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
Luděk Šedý
Místo výkonu práce:
Hodonín
Platové ohodnocení:
10 000 – 15 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na zkrácený úvazek
Minimální počet hodin týdně:
20
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Luděk Šedý
E-mail: ukapraaparmy@seznam.cz
Referenční číslo ÚP:
29827580705
Poslední aktualizace:
8. 8. 2024