administrativní pracovník/ce + uklízeč/ka 6/2 hodiny
Cosmotron Bohemia, s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici administrativní pracovník/ce + uklízeč/ka 6/2 hodiny. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením 21 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO (vyučení s maturitou). Místem pracoviště je Cosmotron Bohemia, s.r.o., okres Hodonín. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Martina Sasínová, tel.: 724242250, e-mail: sasinova@cosmotron.cz.
Poznámka zaměstnavatele
Výhodou je vzdělání ekonomického směru, znalost anglického jazyka slovem i písmem, znalost práce na PC a aplikačních programů, řidičské oprávnění sk. B.
Evidence došlé a odeslané pošty, obsluha datové schránky, firemní e-mailová komunikace, práce v účetním programu MRP - vystavování pravidelných faktur pro naše zákazníky, zajišťování ubytování pro zaměstnance v případě služebních cest, drobné nákupy kancelářských potřeb a potřeb souvisejících s provozem firmy, doprava a zajištění odesílání zásilek z pošt. úřadu, zálohování databází podle určených interních postupů.
Úklid sociálních zařízení, schodiště a chodeb), občasné mytí oken a údržba prostranství před budovou, součástí je firemní zahrada.
Požadavky: spolehlivost, pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup k práci.
Příspěvek na stravné, práce v přátelském kolektivu ve stabilní renomované společnosti.
Kontakt na tel, na mail, osobně po domluvě.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
Cosmotron Bohemia, s.r.o.
Místo výkonu práce:
Hodonín
Platové ohodnocení:
21 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Martina Sasínová
Telefon: 724242250
E-mail: sasinova@cosmotron.cz
Referenční číslo ÚP:
31458160793
Poslední aktualizace:
17. 6. 2025